سیمرغ

دانلود فایل های آموزشی مطالب در حد المپیک خلاصه همه چی....

سیمرغ

دانلود فایل های آموزشی مطالب در حد المپیک خلاصه همه چی....

تصاویر خنده دار (در حد روده بر)

 هیچی نمیگم فقط ننه آرنولد رو نگاه. بزنم به تخته عجب هیکلی داره.



 


هیچی نمیگم فقط ننه آرنولد رو نگاه. بزنم به تخته عجب هیکلی داره.








پیشنهاد ما به جوونا. اگه دوست دارید ترشی نندازید داستان زیر رو بخورید...!!!

چی شد؟؟؟!!! ببخشید بخونید.
البته به نظر من حقشه نظر شما چیه نظر بدید...

خدا به ندادش برسه.







نه بابا کی گفته این منم؟؟؟!!! همش شایعه ست شما باور نکنید.






اینم گپ زدن نی نی کوچولوها وقتی دارن...!!!

من پیزی نمیگم خودتون نگاه کنید.








از قدیم گفتن حرف راست رو یا از بچه بشنو یا از پیشیه که داره باهاش حرف میزنه!!!

خداوکیلی چندان هم دروغ نمیگه ها.

نظرمثبتتون با من مصاعده؟؟؟؟






د  آخه یکی نیست بگه مادر گرامی اون لبه ها ریشه کنش کردی ولش کن بچه رو اگه گذاشتی بخوابه.







به به برای پیشرفت علم میمون ها مدرن شدن بینی عمل میکنن ایولا...








به نظر شما تفاوت نشستن پیش پدر ها در زمان های گذشته تا حالا چه تغییری کرده؟؟؟







اینم همسایه مونه چه پسر گلیه یاد بگیرید.










دلم در اومد جون من اگه خوشتون اومد یه نظر بده. ما که مهمون شما شدیم شما هم با یه نظر ازمون پذیرایی کنید. ببین چه ساکت نشستم...




 نظر یادتون نره


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد